God fortsättning

1 Januari 2014, äntligen så har jag landat och kan pusta ut efter två långa dagar. 
Vår nyårsafton va super mysig!
Vi firade den här hemma med Andreas och Caroline och deras Siri, Tysons flickvän ;) 
Kocken (jag) serverade fläskfilé med hasselbackspotatis, rödvinsås och en god sallad till det.
Till efterrätt blev det pannacotta med hallon och blåbär, fint ska det va.
Det va skönt att kunna lägga Liam som vanligt, han va så pass trött att han somnade med flaskan i munnen, det händer aldrig längre annars.
Från 19.00 till 07.00 sov han utan att vakna ens när det smällde som mest.
Mammas duktiga älsklings pojke ❤️

Idag har jag jobbat, jippie. Det va inte så jag hade tänkt att börja mitt nya år, men vad gör man inte för lite pengar ;)
Mina händer dör snart av torrhet! Jag tvättar dom minst tusen gånger under en jobbdag, och nu är dom fan på gränsen att trilla av!
Det jobbigaste av allt va att Liam redan hade gått och lagt sig när jag kom hem, där rök mitt obligatoriska Liam-mys :( 

Så istället åt jag middag och sen rester från gårdagens ostbricka, nu ligger jag i sängen med datorn i famnen och ska kolla på Grown Ups 2.

Har ni några awesome filmtips så glöm inte att slänga in en kommentar!

Hoppas att er nyår va minst lika bra som vår!








Kommentarer
Sarah

Duuueeeeee, bjud hem mig på litta pannakottaaaaa ;)

Svar: Ja, får nog göra det! ;)
Denice

2014-01-02 @ 07:38:51
URL: http://Sarahnorring.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0