Snögubbe

Alltså, jag skämms lite men jag gjorde nyss en snögubbe.. Helt själv ute på en mörk bakgård, hoppas ingen såg mig :)
Men fint blev det. 
Tyson gick iväg o bajsa så jag passade på he he he

Imorgon är det min snygge mans födelsedag, äntligen! Han har tjatat sår i öronen efter den där jävla presenten som stått framme så att han har kunna känna o klämma, nu ska han snart få öppna det :)
Nybakta bullar på sängen o lite fölsegrissång ska jag och Liam bjuda på imorgonbitti.

Idag har vi också ätit årets första fettisbullar, ska jag va helt ärligt så är det ingen favorit. 
Men mammas hemmagjorda är fan så goda! 
Förstår Chanel som började stortjuta när hon tappade sin i golvet, det hade jag nog också gjort. Knappt att jag ville bjuda på Liam ens, så god va den haha ;) 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0