Upp och ner, fast mest upp

Jag ser att tittarsiffrorna börjar stiga, samtidigt som jag känner att inläggen alltid är likadan.. 
Det handlar om mig, Liam och Hannes. Ibland någon annan trevlig människa, men inte ofta. 

"Liam siver" "jag är trött" .. Jobb, dagis.. blöö! 
En annan dag så kanske här piffas upp, eller så piffas jag upp.  Eller så inte ;)
Nu när det börjar närma sig jobb så känner jag ibland i smyg att det faktiskt kan bli en aning skönt, just att få in rutinerna och njuta av sin ledighet på ett helt annat sätt. 
För nu har det ju varit väldigt mycket ledigt i mer än ett år, super skönt och jag har älskar varje sekund. MEN man följer gärna ett mönster, blir lite lat och uppskattar det inte på samma sätt. I alla fall jag :) 

Så vi får se vad jag tycker när det är dags och hur länge jag tycker att det är kul hehe.
Nu ikväll har Johannes sökt en hel del jobb, vet helt ärligt inte var ifrån detta rycket kom ifrån men helt plötsligt giter han inte va sjukskriven mer, trots att han har varit ovanligt dålig dom senaste veckorna och trots att han ska börja på rehab snart.. 
Men ja, vi får se, får han napp så är det såklart helt och hållet upp till honom.
Det är ju trots allt bara han som kan känna efter om han klarar det eller inte. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0