11 Juli

Nackdelen med att ha en honkatt är att när hon börjar närma sig 1år börjar hon löpa, odu milde vad hon skriker och har gjort i en vecka. 
Först ville vi inte släppa ut henne, kattbebisar är då oundvikliga när man har en sån slampa till katt.
Men tack vare löpet fick vi tummen ur röven och boka tid för sterilisering, så nu är hon hos farbror doktorn och jag hoppas att han är snäll mot henne! 
Hon har ändå varit ute i veckan men veterinären sa att om där är bebisar tar han dom också. Tack!

Vi är helt slut av värmen, jag och Liam.
Så i samma sekund som Johannes stoppa Babbsan i lådan och gick ut öppnade vi tvärdrag i lägenheten.
Jag brukar inte va glad för blåsten, men dessa dagarna njuter jag när det kommer en liten svalkande vind! 
Inatt har jag sovit på soffan för i sovrummet va det som i en bastu, Tyson och Babbsan följde med mig ut i soffan så Hannes fick ligga där och svettas själv.
Dock så har jag sovit dåligt inatt ändå så jag tänkte ta mig en tupplur nu när Liam också ska vila, han har tur den, bor i lägenhetens svalaste rum! 

Jag har bränt min stackars kropp i solen, trots att jag inte har solat så har jag ju varit i havet en stor del av dagarna och där har minsann inte varit någon skugga. 
Så idag tänkte jag åka hem till mamma och pappa och gömma mig i skuggan medan Liam ska få bada i poolen. 
Och en stor jävla fläkt ska köpas också, som ska gå på full rulle hela natten, helst ända upp i nyllet på mig! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0