13 Juli

Nu är pappsen ordentigt firad och han blev jätte glad för vinet vi köpte. 
"Det va dyrt!!" Sa han.
Tydligen har han spanat in just den flaskan många gånger men aldrig köpt det, så det kunde ju inte blivit mer lyckat :)

Det är så roligt att se Liam leka med alla sina kusiner, nu är han ju i den åldern att han verkligen tycker det är roligt! 
Dock så är han minst och har därför sämst balans o hela köret, så han ramlade rätt ner i golvet när dom klättrade i soffan liiite för uppspelta för sitt egna bästa, en bula i pannan men efter lite gråt och kel med mamma så kunde han leka igen :) 

Och så va denna veckan snart slut, ibland undrar jag var tiden tar vägen och så undrar jag vad jag egentligen gjorde om dagarna innan jag fick Liam? 

Och ingen har väl missat att det är lite kyligare ute idag, och ingen har väl missat att jag lider av svettsjukan när det är sådär olidligt varmt ute, så nu njuter jag, jag har fått sova en hel natt ostört och utan att svettas! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0