17 Juli

Ligger nerbäddad i sängen och panikletar efter en klänning att ha på mig på bröllopet vi ska på om mindre än 1 månad, inget jag har hemma vill jag använda och allt fint jag hittar på nätet passar inte när man har en tjockismage.
Får åka ut på väla en dag, själv! Så med lite tur kanske jag hittar något.

Idag har Liam varit på kasst humör, mest tjurat när han inte får som han vill och han tror att hans vilja ska gå igenom HELA tiden, men så fungerar det inte. 
Mamm bestämmer!
Innan tyckte han att jag skulle städa kattlådan, varför? Han hämta påse och pekade och skrek vid lådejävlen och när jag sa nej blev det ett himla liv. 

Hoppas på en gladare pojke imorgon, för då kommer hans kompis Lias och hans morsa, min tjockiskompis 😍 
Kan fortfarande inte smälta att Liam och Lias är födda med ett par dagars mellanrum och nu är våra andra bebisar beräknade med bara några dagar imellan dom också. Coolt! 

Senare på eftermiddagen ska vi till Sandra och Linus och leka med deras busungar, Liam kommer väl däcka innan han hinner läggas i sängen imorgon, ful rulle :) 

I alla fall, mitt klänningletande som jag egentligen bara skulle skriva om förvandlades ganska snabbt till bebisklädsletande, tråkigt att bara kunna kolla efter neutrala färger dock :)
Och mitt inlägg som skulle handla om klänningar blev något annat, inget intresse alls faktiskt..
Men jag måste offra mig och se hyfsat ordentlig ut hehe 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0