19 Juli

Är helt slut efter dagens bravader, idag styrde bilen mot Ullared.
Lagom att gå där inne idag när det va så varmt ute ;)
Påvägen dit fastnade vi i världens segaste bilkö, tydligen va det någon slags veteranbilträff, där stod överhettade veteraner längs med hela vägen både dit och hem. 
Jaja, efter en timmes puttrande i kön kunde vi äntligen köra igen och börja vår shoppingrunda.
Som vanligt suger utbudet på pojkavdelningen där, i alla fall i Liams storlek, men ett par plagg fick vi med oss och massor med leksaker, så nu är födelsedagen och julafton räddade, nästan i alla fall :) 

Liam har varit hemma hos mormor och morfar idag, han hade haft super kul och badat massor i deras nya pool. 
Under dagen ringde mamma till mig och frågade om han inte kunde få stanna där över natten också, jaja sa jag då men ångrar mig lite nu.
Jag saknar min favorit ❤️
För andra gången sover han borta utan oss, förra gången va när vi flyttade så då hade vi att göra men nu, ja nu har vi all tid i världen på oss att göra sånt vi vanligtvis inte kan göra. Men vad?

Förra gången va jag också där och nattade honom men idag har mamma gjort det själv. 
Ja jag låter väl som världens fjantigaste mamma men jag är faktiskt inte van vid att vara utan Liam! 
Men jag kan tänka mig att det är nyttigt både för honom och mig. 
Speciellt eftersom han ska sova där den dagen vi ska in till förlossningen, förra gången låg vi på BB nästan en vecka men det kan jag säga att det vägrar jag göra denna gången! 
Jag ska föda vanligt och åka hem dagen efter precis som alla andra :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0