2 Juli

Jag har funderat över en ny säng till Liam ett tag, och vi hade bestämt oss för att vänta till hösten med att byta ut spjälsängen.
Men nu i helgen när vi va iväg tyckte han det va jätte mysigt att kunna gå och lägga sig i sängen och mysa mitt på dagen, han brukar göra det här hemma också, men då är det om jag bär över honom eller om han lägger sig i vår, så nu har jag börjat fundera på om vi ska byta säng redan nu, eller är han fortfarande för liten? 
Jag vet folk som har barn i hans ålder som redan bytt, och det verkar ju gå bra! 
Och mamma bytte säng till min storebror lite innan min syster föddes, då va han ungefär som Liam är nu, men jag vet att mamma och pappa tyckte det va rätt jobbigt att han sällan stannade kvar i sängen när han skulle. 

Ja, i-landsproblem deluxe, men jag har himla svårt att bestämma mig! 
Och plötsligt har jag fått sån lust att ändra om i hans rum helt, nu har han en byrå med alla sina kläder men jag vill hellre ha en garderob. Och så vill jag ha ännu en förvaringshylla till alla hans saker. Och ett bord med stolar, ja ni hör ju, vi kan omöjligt bo kvar i en trea länge till! 

Men högst på önskelistan står en säng. 
Jag har fått godkänt av Hannes att köpa den, så det är bara till att beställa men min beslutsångest .. Alltså!! 




Ååh, fiiint! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0