22 Juli

Helt slut i rutan idag, nu den sista tiden innan Liam skulle sova har jag legat på hans matta med badbollen som huvudkudde och tittat på medan han lekte med sina saker, till han tröttnade och ställde sig upp för att dra med mig. 
Hahaha liiite för tung för honom! 

Igår kändes det som en bra idee att gå med mamma och hundarna efter att jag jobbat kvällen, svalare och skönare för hundarna att gå då, ja för mig också för den delen. Svettig fettsäck. 
Nu känns det i alla fall inte alls lika bra, att komma i säng sent efter en lång dag efter en lugn semester och sen gå upp tidigt med en piggelin.

Eftersom att jag ska upp 5 imorgon så vill jag komma i säng i tid idag, helst somna också och därför vill jag inte vila nu, men guuud vad det lockar att slänga mig i soffan och blunda en timme! 

Igår bokade jag tid för 3D ultraljud, såå roligt med såna bilder. 
Dock så är jag inte säker än ifall vi ska gå dit, vet inte om jag vill veta könet och jag vet att jag inte kan låta bli att fråga när jag är där. 
Samtidigt som jag är så nyfiken så jag spricker så känns det ändå spännande att vänta. 
Får se vad vi bestämmer oss för att göra :) 
Lite jobbigt att kalla bebisen för den hela tiden, låter bättre att säga henne eller honom. 

Babbsans stygn är tagna nu och veterinärn sa att det såg bra ut så nu är det fritt fram för henne att gå ut och leka, skööönt!! 
Äntligen kan jag öppna ordentligt tvärdrag genom lägenheten igen.

Nä, nu måste jag göra något innan jag somnar. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0