24 Juli

Trodde ni att jag va trött på värmen innan? Nänä, NU är jag trött på värmen!
Mitt humör pendlar från bra till dåligt på två röda.
Jag vet att man inte ska klaga på den nu när den äntligen är här, men seriöst! 
Helst går jag inte mer än två meter ifrån min fläkt. Älskar att Johannes köpte en fläkt med kontroll till så att jag kan ligga och lata mig i sängen och samtidigt styra den. 

Liam sover kasst och vaknar upp i pölar av svett, stackars barn. 
Han vägrar äta och det märks på hans humör, även sömnen påverkar väl det humöret.. 
Han är inte heller sen med att starta fläkten dom små stunder den faktiskt är av, han till och med har lärt sig vilken knapp som gör vad. 

Jag hatar att somna när jag är varm och värre är det att vakna mitt i natten och va ännu varmare! 
PLUS att jag får kliande värme prickar på mina fötter, strumpor kan jag bara drömma om att använda trots att jag älskar strumpor. 
Och hur skönt är det att gå in i en vägg av värme så fort man går ut? 

Mamma och pappa har passat Liam i två dagar nu medan jag och Johannes har jobbat, är så glad och tacksam över att jag har dom, mina klippor som alltid har ställt upp när jag behövt ❤️
Men nu är jag ledig ett par dagar så jag ska passa på att mysa med mitt lilla svettmonster riktigt ordentligt.
Funderar på att gå till stranden kl 8 imorgon bitti, hur ofta händer det liksom? Aldrig! 
Men vad gör man inte för att få lov att svalka sig ett tag innan det är dags för lilleman att sova middag :) 

Fast nu hade jag tänkt sluta skriva om värmen, börjar bli ganska tjatigt va? 
På tal om tjat så har min syster skaffat en papegoja, så snart behöver vi inte betala för att gå på zoo, nu hon har ett hemma! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0