3 Juli

Jag har bestämt mig, typ tusen gånger, att INTE sova när Liam vilar middag. 
Jag är tröttare när jag vaknar än innan jag somnar och sen håller den tröttheten i hela jäkla dagen.
Mina ögon rullar runt i skallen på mig så jag har väl inte mycket annat val än att sova, men det är ändå retligt! 

Nu har min snälla gubbe kört iväg för att köpa glass till sin fettsäck till sambo, kanske hjälper mig att piggna till, orkar inte ens duscha så ja, idag är jag hellre smutsig! 

Annars idag har vi inte gjort ett endaste dugg, mest hållt oss inne eftersom detta semestervädret suger, vi va ute med Tyson men då började det regna på oss, Liam är lika glad för det, men det är inte jag! 
Vi har lekt med lera, målat, lekt med lego, lagat mat, hoppat i sängen, målat hela kroppen med tuch i smyg, knäppunge, han ville väl se ut som pappa, kladd över hela kroppen ;) 

Nu sover han och jag ska snart göra detsamma, äta lite glass först bara :)
Och imorgon är det Chanels fyra års dag, o halleda vad tiden springer iväg! 
Fyra år sen jag sa hejdå till mamma för att vi skulle cykla till jobb på varsett håll, då jag fick ett mms på världens sötaste lilla bebisflicka, 14.14. Har nog aldrig kallat på mamma så högt förr, hon trodde jag skämta till hon fick se bilden. 

Fast detta året får hon ingen kanin i födelsedagspresent, hon får nöja sig med det materiella i år, trots att hon allra helst vill ha några fjärilar haha! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0