30 Juli

Sitter i soffan och gottar mig medan Liam vilar middag.
Det är gött o va ledig, men dagarna går så fort trots att vi inte alltid gör så himla mycket. 
Idag till exempel har vi ingenting planerat alls, förutom vad jag ska göra till middag.

Igår va vi hemma hos mina föräldrar och mamma ville så gärna gå med Liam i vagnen när han skulle sova, så kunde jag vila så länge tyckte hon..
Jo men tjena, det slutade med att jag satt där med Chanel istället, dock så är hon så stor och lekte mest med sig själv hela tiden.
Ett tag ville hon vila i mitt knä, så hon la huvudet på mina lår samtidigt som hon tittade på min mage och frågade varför den va så stor? 
Haha! "För att där ligger en bebis, men det vet du ju om."
Varje gång vi träffas frågar hon hur stor bebisen är nu och ifall den ska komma ut snart. 
Hon säger också att det är en flicka och att hon ska heta Snuttis eller Hunglik .. Hunglik? 

Nä, det där med namnet bestämmer nog jag och Johannes själva ;) 

På eftermiddagen/kvällen åkte jag och mamma till väla, väl planerat utan barn, så Johannes fick ta Liam och kvällsaktiviteterna själv medan jag och mamma letade efter en skjorta till Liam. 
Mycket skönt att kunna gå där och titta i lugn och ro eftersom Liams tålamod i affärer numera suger. 
Jag hittade vad jag skulle ha i alla fall och fick massa kvalitetstid med mamma på köpet ❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0