11 Juni

Hur kan jag vara så dum? 
Jag har så så så ont i min högra balle, Johannes säger att det är ischias, men vad vet han? Jag har andra teorier! 
I alla fall, min lediga tid då jag egentligen borde sitta med benen i högläge och vila ballen, då går jag ut en långpromenad med mamma och hundarna istället.
Skönt och varmt, och enligt mig så behövde Tyson det, dumma mig, han ligger helt utslagen nu med halva kroppen på väg ner från soffkanten. 
Jag sitter och svettas som en gris i soffan och väntar önskar och hoppas att det snart ska bli åska! 
Så fort jag samlat mig så ska jag kila in i sängen, klockan ringer tidigt imorgon också.

I helgen tänker jag inte röra mig mer än nödvändigt! 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0