15 Juni

Jag blir så satans irriterad på det hemska kattakräket som springer här och bråkar med Babbsan hela dagarna! 
Häromdagen bråkade han med henne i ett träd, tänk om hon trillat ner. 
Så fort jag hör eller ser honom springer jag ut med foppatofflorna och Tyson i full fart, han har aldrig fått lov att jaga katter men den jäveln får han gärna käka upp! 
Han va lite halvt förvirrad första gången jag sa "ta honom" tittade på mig som om jag skoja, men sen va det full fart på vår lilla hjälte.. 
Men den dumma katten kommer tillbaka hela tiden, vet att grannen också hade problem med honom när hennes katt levde. Tänkte att Tyson kunde göra lite nytta men tydligen är det inget som skrämmer honom.
Tur att Babbsan än sålänge inte har sprungit bort fler gånger, hoppas att hon aldrig gör det igen! 

Så nu har jag fått kräka av mig lite och nu får vår tös va inne resten av kvällen :)

Dagen har vi spenderat ihop hela familjen, det är inte så ofta det händer nu när Hannes börjat jobba igen, och dom senaste helgerna har han haft massa att göra, det är i alla fall skönt att ha honom hemma! 
Nu när jag la Liam har jag planterat nya blommor på balkongen, ut med vår blommorna och in med sommar blommorna. Det ska nog kunna bli fint när dom fått växa till sig lite. 
Jag får ju roa mig på balkongen sålänge tills jag har en egen trädgård :)
Innan vi kom hem idag avslutade vi dagen hemma hos Frida och Nenne, pizza och prinsessmys. 

Nu kallar duschen, sen ska jag handla innan jag kan doppa rompan i soffan innan min film börjar, 27 dresses, undra hur många gånger man sett det, ändå ska det kollas hehe 


Nya



Gamla





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0