17 Juni

Halva förmiddagen spenderad på vårdcentralen, känns hemskt kul att behöva åka dit imorgon också, dock under andra omständigheter bl.a... :)

Älskar min fantastiska mamma som ställer upp i vått och torrt och jag önskar så djupt och innerligt att jag och Liam (och våra eventuella fler barn) ska ha den kontakten som mamma och jag har, jag ska göra allt ❤️
Nu har hon precis kört till jobb, Liam sover än och jag har börjat på maten. 
Idag serveras det vårrullar som legat i frysen och väntat på att bli tillagade himla länge nu, får se vad mister bestämd tycker om dom..

Efteråt ska jag och mitt hjärta cykla antingen ner till stranden eller till lekplatsen och leka med spann och spade, finns nog inget roligare enligt Liam ;) 
Samla allt möjligt i spannen och sen hälla ut det på hela golvet här hemma, lattjolajban ;)


Igår tyckte han att toalettstolen behövde piffas upp, oj som han skrattade och knäpp som jag är kunde jag knappt hålla mig själv, var fick han nu den idéen ifrån?! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0