2 Juni

Lilleman är lämnad på dagis, jätte glad va han idag. Det känns alltid bäst då! 
Och nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska äta innan jag kör till jobb, tror nog att jag köper något färdigt och äter det på rasten idag, ibland är det skönt att slippa laga mat.

Jag har haft en super bra långhelg men går hela tiden och gruvar mig inför nästa helg, 5 dagar på rad ska jag jobba, det har jag inte gjort sen innan Liam föddes :/
Damn röda dagar som infaller på min helgvecka!! Jag måste ju sova middag! 

I alla fall, i lördags va vi i Damnark med Andreas och Caroline, Liams första utomlandsresa :) 
Han tyckte det va jätte roligt på båten, att titta på havet och att snurra runt runt runt medan det gungade, mådde man inte illa innan så gjorde man det av att se honom snurra.
Och blyg är han inte, han pratar med alla, säger hej, leker tittut och är dom riktigt snälla så får dom en kram haha
Efter en heldag i Danmark så åkte vi tillbaka till Sverige och åt på O'learys sen somnade jag och Hannes gott klockan 21 på kvällen.
Igår va vi på IKEA och sen kom Carro och Andreas hit och spelade Bingolotto med oss, jag vann en ny lott wihoo.. 
Pensionärvarning, men ska man upp och jobba tidigt så ska man! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0