22 Juni

Efter en lång helg sitter jag äntligen i soffan och tittar på tv medan ögonen går i kors, Gud vad trött jag är! 

Midsommarafton firade vi ute i Mjöhult, mycket trevligt med fina människor och god mat.
Liam älskade att gå i den stora trädgården och lulla och dansa runt midsommarstången va en riktig hit, han ville helst aldrig sluta och klappade händerna som en liten galning efter varje låt :) 
Det blev en hyfsat tidig kväll för oss, jobb dagen efter och Liam va helt slut.
Väl hemma fick vi hemkörning av jordgubbstårta, det kallar jag verkligen midsommarlyx :) 

Nu jobbar jag tre dagar till sen börjar min semester, så fruktansvärt gott! Synd bara att Hannes inte ska ha någon semester, så jag och Liam får roa oss själva :) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0