28 Juni

Nu har vi bytt om till torra kläder och myst ner oss i soffan i vår lilla mini stuga efter att ha ätit pizza.
Liam somnade för ett tag sen, helt slut efter en heldag på Kolmården.
Trots att vädret inte har varit det bästa har vi ändå haft en jätte mysig dag, lite regn men mest uppehåll. 
Nu vräker det ner så ingen av oss hade riktigt lust att stå vid grillen, då är det alltid skönt med pizza! 

Bilresan upp som tog ungefär 6 timmar med stop gick över förväntan, Liam va jätte duktig och jag är töntigt stolt över honom! 
Han älskar att va på semester, allt är nytt och roligt och att krypa in och ut från resesängen tycker han är super kul, där låg han innan nerbäddad och åt vattenmelon :) 
Och trots att vädret är ganska tråkigt har vi ändå kunnat va ute mycket.

Min kropp är helt slut nu och mina konstiga klifläckar tar kol på mig! 
Men jag njuter ändå av att va här, mysig liten minisemester och så hoppas vi på hyfsat väder i veckan så jag och Liam kan hitta på roliga saker :) 

Johannes är en glad gubbe också, efter veckors tjat och mitt super bestämda nej fick han äntligen köpa en ny bil.
För att hans andra skruttibangbangbil gick i sönder, blir man trött då eller? Jag hatar att ge med mig men nu fick jag ju snällt göra det. 
Den enda jag tycker är positivt med det är att det är en kombi, äntligen slipper jag ta av hjulen från vagnen för att få in skiten i bilen! 

Imorgon ska vi köra hem igen, håller tummar och tår att det ska gå lika bra att köra hem som det gick att köra hit! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0