7 Juni

2 dagar kvar, puh! Inatt har jag sovit skit kasst, så irriterande när man har jobbat kväll och vet att man ska upp tidigt för att jobba morgon dagen efter. 
Men det är inte värre än att jag kan lägga mig i tid ikväll istället.

Vår katt är galen, alltid ska hon leka! Inatt vaknade jag av att hon kötta in sina klor i min häl, AJ!!! 
Både hon och Tyson åkte ner från sängen, fattar inte att dom smyger upp när vi har somnat och ibland är jag för trött för att säga till, då njuter Tyson ;) 

Idag när jag jobba så åkte Johannes och Liam till väla, det va visst pink party och super mycket folk så dom gick in på BR och sen hem igen.
Johannes hade visst fått för sig att Liam skulle få gå in där och välja precis vad han själv ville ha, alltså! Fattar han inte hur dyra vissa saker är?! Haha i alla fall så fick Liam syn på ett paket med massa bilar, DET skulle han ha, kostade inte en förmögenhet i alla fall och dom tjäna ihop 11st BR klistermärke haha! 
Bilar och en jätte mjuk morgonrock fick han idag. Han har det bra han! 

Nu ska vi snart lägga oss i sängen för att glo på gladiatorerna, Hannes ska upp halv 5 inatt för att köra till Bug Run, en bilträff.
Jag säger bara ÄNTLIGEN är den jäkla dagen här och nu kanske jag kan få slippa höra massa tjat om den himla träffen! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0