Lekplatsen

O halleda! 
Carro kom hit efter middagen idag så hon följde med till lekplatsen, först korvkiosken till lilleman eftersom han bara sa pi till mina vårrullar, otacksam unge ;) 
Väl på lekplatsen och när Hannes hade kommit med kakor så ramlade mitt lilla hjärta med ansiktet rakt ner i stenplattorna, aj aj aj.
Med huvudet nerborrat mellan min axel och hals gråtande hysteriskt en stund vände jag upp hans ansikte för att se på honom, hujedamig! 
Blod i hela munnen, hakan, kläderna och min vita klänning, minst viktigt i just det läget, men ändå, min VITA klänning.. Får se vad som går att rädda av den. 
Där va i alla fall Liams eftermiddag förstörd, från och till har han varit jätte ledsen.
Och nu på kvällen började jag se ett blåmärke komma fram på hakan, väldigt tjock läpp och ett blåmärke på det. Mammas hjärta ❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0