Skånes Djurpark

Vi har haft en himla bra dag på Skånes Djurpark tillsammans med Frida och Nenne, många timmar, lite sömn, mycket sol, och ändå va barnen super pigga och glada hela tiden. 
Liams stora idol är Chanel, allt hon gör ska han också göra, och ser han henne inte så springer han och kallar på henne "Nenne, nenne!" 

Vi hade verkligen tur med vädret, planen från början va att åka till stranden.
Men när jag och Frida pratade imorse vid 7 så va det ingen sol direkt så vi bestämde oss för att åka och titta på djuren istället.
Men solen kom, det kan väl ingen ha missat och jag har bränt mina stackars axlar.
Varför tänker jag alltid bara på att smörja in Liam med solkräm, men glömmer bort mig själv. 

Och som vanligt när jag och Frida ska göra något så blir allt så fel, rätt som det va så körde vi på en väg som tydligen va avstängd, jaja tyckte jag, lite sick sack mellan vägarbetarna så ordnar det sig.. Fram kom vi i alla fall, och hem medan vi bara körde fel en gång, men det kom jag lyckligtsvis på ganska snabbt :) 

Nu har jag nyss kommit ut ur duschen och ska snart hoppa i sängen, är helt slut och imorgon jobbar jag förmiddag! 
Det värsta med dom dagarna är att Liam är så satans trött efter dagis.
Men det brukar ordna sig :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0