12 Mars

Idag har även jag och min lilla trollunge fått njuta av det fina vädret, däremot så vågar jag inte utmana ödet så det blev korta men roliga rundor, Liam älskar att va ute och jag längtar så mycket efter en egen trädgård.

Jag följde med mamma ut på en runda ner om stranden innan också, vi passade på under tiden Liam skulle sova middag, sova i friska luften är ju bra!
Det gick bättre än vad jag förväntat mig, ryggen mådde verken bättre eller sämre efter rundan, yes! 
Så vi passade också på att åka hem till Andreas och Caroline för att se hur dom fått det i sitt nya hem, super mysigt! 
Inglasad balkong med mysig utsikt, där kan man njuta många timmar :) 

Johannes va på möte och det blev klart att han ska få börja jobba i månadsskiftet, han avbryter heltidssjukskrivningen och börjar jobba 50%, det känns skönt, han verkar super nöjd över sitt beslut och jag hoppas innerligt att detta kommer gå bra. 

Lite vårbilder på två av mina hjärtan








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0