13 Mars

Alldeles underbart väder idag också och jag börjar känna mig stressad över att ledigheten snart är slut! Ååh vad det går fort när man är ledig och sakta när man jobbar.
Imorgon också sen är det tillbaka till vetkligheten efter en vecka.
Tur i oturen att vi blev sjuka just denna veckan, tur att jag kunde va hemma med min mammagris när han vill ha mig här som mest och tur för att jag slapp sjukanmäla mig och så, kort o gott, förlora inga pengar.
Otur att vi inte har kunnat njuta av det fina vädret fullt ut.

Babbsan njuter däremot, mätt och glad springer hon runt i solen och jagar flugor.
Har jag sagt att jag vill ha en trädgård? Så även Tyson kan springa ut och in och njuta av livet.

Hannes har varit på begravning för sin morfar idag, han va precis hemma och byta om för att direkt sticka iväg för att prova ut jobbkläder, fint ska det va.
Liam sover och jag sitter och funderar på vad vi ska hitta på när han vaknar, hembygdsparken? Eller ska vi hålla oss inom Höganäs gränser? 
Många val, velig mamma! 

Det blir nog IKEA haha 

Detta är Liam me&i kläder som jag skrev om häromdagen, jag tycker dom är super söta, speciellt byxorna!
Mjuka och sköna att springa runt och leka i.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0