15 Mars

Nääee, det va inte alls motiverande att jobba idag! 
Och allra helst inte när det är en hel vecka till nästa helg, ledig ledig ledig.

Jaja, det bästa är att komma hem till mitt hjärta och dessutom få nygräddade våfflor serverade, tack mamma ❤️
Väl hemma sorterade jag och Liam i hans leklådor, där låg all möjlig skit, som Johannes gamla tandborste, örk! En klädrullare och en Ramlösa flaska MED Ramlösa i.. Det och mycket mer hittade vi där i.
Han har mycket skit för sig min unge, och roligt tycker han det är att städa men ännu roligare är det att hålla lådan upp och ner så allt ramlar ut över golvet, roligast är det om han orkar bära den såpass att han får allt över sig.

Klockan sprang iväg och rätt som det va så kallade sängen på Liam, med snutten i högsta hugg så somnade han gott :)
Så jag och Hannes hann med lite lördagsmys, choklad och gladiatorerna.
Nu är han iväg och kör ett par vänner men innan det serverade han mig ett glas vatten och Ipren här i sängen, fick akut jätte ont i halsen, jätte konstig smärta som sitter på sidan av halsen, som. Jag beskrev för Johannes, bredvid halsen (det där äpplet) men innanför köttet.. Som sagt, konstigt! Och läbbigt!
Det första som kom fram när jag googlade "information om cancer i halsen" aaaah, stängde ner fortare än kvickt! 

Nu ligger jag i alla fall här och tycker lite synd om mig själv igen, trött som ett jäkla as.
Och så väntar ännu en jobbdag imorgon. 
När ska jag få bli hemmafru? 

God natt 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0