17 Mars

Jag har fönstret öppet och hör massa ambulans och brandbilar tjuta, Liam är på dagis, behöver jag ens skriva att jag får ångest och panik!!! 
Vill ha hem honom, NU!
Men förhoppningsvis så ligger han så gott och sover just nu :)

Jag hade lite tid över efter att jag lämnat honom på dagis innan jag måste köra till jobb, så nu har jag storstädat vårt hem och maten står i ugnen, ny duschad är jag också, känner mig flitig men i själva verket är det så att jag håller igång BARA för att inte få någon chans att somna på soffan.
Hatar att sova mitt på dagen, blir alldeles groggy när jag vaknar och sen sitter det i till jag lägger mig för natten.
Och jag pallar inte må sämre än vad jag redan gör nu när jag ska jobba.

Jag har undvikit att äta hela dagen men nu känner jag att magen verkligen börjar protestera, så jag är så illa tvungen att äta.
Kanske kan mixa maten så att det blir lättare att svälja, haha! 

En promenad med M.Tyson, som svärfar så fint kallar honom, nu innan maten är klar :) 


Liam hittade Johannes tomma chipskål igår, han satt sig på golvet och började slicka sina fingrar efter att ha samlat så mycket smulor han kunde, "Mmmm". Hahaha sötast i världen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0