20 Mars

Liam är inne i en "kan själv" period, eller så är han bara nyfiken och vill lära sig, men sött är det och vi får ge oss iväg i tid om vi ska hinna med saker. 
Idag gick han hemifrån oss till Lidl och tillbaka, det är inte jätte långt men för en så liten kille som honom blir det en bit, o roligt hade han, "haj" och näven i luften varje gång han mötte någon ny, "hejå" när dom gick. 

Idag va han mega trött och ville inget hellre än att lägga sig, så idag åkte han i säng klockan 6, dock så ligger han fortfarande och snackar :)
Det va vikarier idag på dagis, den ena mer förvirrad än den andra och ingen av dom hade koll på hur han hade sovit!
Vill ha tillbaka Liams favvofröken igen, det känns mycket bättre att lämna honom till henne.

Johannes är och renoverar en motor, låter kul -.- 
Men innan han körde så köpte han melongodisar från ICA till mig, ååååh så gott! 
Min hals är bättre igen så jag ska börja med mina PW, och jag börjar med vilodag, har faktiskt varit vaken sen 05 och jobbat och sen försökt göra en grymt gnällig kille glad, då får man slappa i soffan med gott samvete. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0