21 Mars

Fredag = ledig! Skönt, såklart.
Mamma kom hit imorse och hämtade mig, lämnade mina killar hemma så körde vi till ÖoB, IKEA och djurambulansen.
Mycket att göra där idag så innan jag visste ordet av det va jag ute med en tjock mops, mös med dom andra stackars djuren och så hjälpte jag till lite med katterna också, det är så kul och det kändes skönt att kunna avlasta min hårt arbetande syster och kusin.

Efter det åkte jag raka vägen hem för att hämta Liam och sen direkt till Helsingborg för att träffa snygga mammor med söta bebisar :) 
Äta gott, busa, leka, prata och trösta ;) 
Alawi det lille sötnosen somnade till och med i min famn, såååå mysigt! 
Tänk att Liam blivit så stor så fort, det va inte längesen han också somnade så.

Nu ska jag snart hitta en bra film att glutta på och krypa ner i sängen, låter kanske sjukt tradigt en fredagkväll, men det kan jag säga att det är det inte! Det är sköööönt.

Vår nya bebis 😍





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0