25 Mars

Nyduschad och luktar som en flaska babyoil, vet ni hur mjuka benen blir med lite olja? Dom blir super duper lena o fina! 
Idag duschade jag för försöka gången när Liam sov och Johannes va borta.. Panikdusch kan vi kalla det, för TÄNK om limpan hade vaknat!
Annars sätter jag honom i hans matstol så får han sitta och glo på.

Johannes hade blandat ihop våra tvättider så vi missade vår tid, med en överfull tvättkorg och tomma garderober..
Så snart ska jag ta lite av vår smutsiga tvätt och åka hem till mina föräldrar, där får pappa sköta tvätten medan mamma följer med som sällskap och barnvakt när jag ska in till läkaren. 
Ska även köpa utemöbler till balkongen så vi kan få det lite tjusigt där ute igen, blir kanske tippen en runda också med all skit vi har samlat på oss.

Annars händer här inte så mycket idag, ska kanske försöka hinna med en promenad med Carro plus att jag har tänkt göra lite våfflor till mitt gryn, det är ju after all våffeldagen idag :) 

Detta är jag när jag va liten, ungefär i Liams ålder.. Enligt Johannes är han inte alls lik mig! 
Men jag misstänker att han bara är avundsjuk för att Liam blivit lika snygg som morsan ;) 

Detta är Hannes, söt som socker.






Fast där är ju så klart likheter från oss båda :) Han är ju VÅR ❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0