27 Mars

Läste lite kul fakta om tvillingar och deras mammor som jag hittade på Facebook innan.
Johannes har alltid sagt att han INTE vill ha tvillingar, jag kan nu ganska lugnt konstatera att den risken är minimal, jag kommer aldrig få tvillingar, så min gubbe kan va lugn!


För det första dricker jag aldrig mjölk, bara några droppar i kaffet. 
Och för det andra får jag inte ens ägglossning = jag måste har noll % igf hormon i kroppen! 

Jaja, så vet ni det, förvänta er inga tvillingpar från oss ;) 

Jag har jobbat ikväll och när jag kom hem gick Johannes, hej o hejdå.
Tur jag har bilder på honom så jag fortfarande kommer ihåg hur han ser ut, för jag lär sova när han kommer hem igen :)
Imorgon ska vi till Jeanette och Jimmy, äääääntligen! Det är minsann svårt att få ihop en träff med båda familjerna närvarande under vintern, har inte dom varit sjuka så har vi annars har vi jobbat om varann.. 
Jaja, imorgon <3

Råkade svara när min syster ringde innan, Ångrar mig nu! Hon bad mig köra henne till jobb halv 8 imorgon, blöö! 
Även om jag är vaken då så är det fan jobbigt att behöva gå ut.
Men vad är det man säger, family first.

Igår ringde dagis och frågade om vi inte kunde lämna Liam lite tidigare idag, dom skulle på utflykt, så mysigt :) 
Min pojke har blivit så stor.
Tack vare det så fick jag tre timmars dötid innan jag skulle jobba så jag tog Tyson och gick en långis, det va så skönt! Fattar inte varför jag drar mig för det ibland, både jag och Tyson njuter.
Ska köpa nya löparskor så jag kan börja springa lite, nu börjar ju våren och sommaren komma, underbart.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0