28 Mars

Hurtig långpromenad med min kära vapendragare Tyson i förmiddags medan Liam sov, vi gick ner om havet för att han skulle kunna svalka sig lite och rätt som det va mitt i leken så satt han sig och bajsa, I havet?! 
Jag har alltid vetat att han är speciell, ändå lyckas han ständigt överraska mig med sina konstiga påhitt.


Och Liam har slagit huvudet idag, ajajaaaaaj! 
Han ramla ner för köksstolarna rakt in i kanten på en hylla sen ner på golvet, och huvudet fick såklart dom största smällarna. 
Stackars liten. 
Men det är som Johannes sa, detta lär hända fler gånger, för hur lugn han än verkar va i närheten av människor han inte riktigt känner så är han en liten huligan bakom blygismasken.


Han är så jäkla söt också, han och Chanel lekte ute i mamma och pappas trädgård och helt utan förvarning så gick han fram och kramade Chanel, a-aa sa han!
Såg i chanels ögon hur chockad hon blev först men sen kom leendet. 
Dom fick köpa glass från glass-bilen för första gången idag också, mys och massa barndomsminnen på en o samma gång :)
Han slockna inte många minuter efter att vi kom hem.

Och nu har jag och Johannes precis ätit middag i soffan, milt sagt lyxigt!
Det gjorde vi varje dag innan Liam föddes, men nu är köksbordet flitigt använt. 
Därför känns det lite extra mysigt idag, fredag o allt ;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0