5 Mars

Idag är jag ledig, skönt! Jag plågar mig själv genom att få dåligt samvete av att lämna Liam för att gå till jobb, det kvittar om det är dagis eller Johannes som tar hand om honom, dåligt samvete får jag ändå! 
Idag slapp jag det i alla fall :)

Imorse tog vi vårt pick o pack och körde till mamma och pappa för att äta frukost, bullar och kaffe.
Nu ligger lilleman i sängen och jag sitter i soffan men ska snart städa undan här hemma så jag snabbt kan dammsuga när han vaknat igen.
Hannes tog första chansen han fick att kila iväg till RL för att puttsa på bilen och snacka skit med andra gubbar. 

Och Babbsan börjar ta sig igen, hon äter som en häst och sover som en prinsessa på hennes favorit ställen, så glad att hon är hemma igen.

Annars funderar jag på att åka till IKEA och köpa nya kaffekoppar, Hannes gnäller på mina fina Höganäs keramik koppar för han vill ha något mer glasaktigt, får se om jag hittar det eller om jag ens kör dit..
Liam får bestämma :) han börjar lära sig ja och nej samt skaka på huvudet samtidigt som nej och nicka samtidigt som han säger ja. Däremot så tror jag inte han förstår innebörden av det :) 

Ta tag i livet nu! Jag bara njuter av att va ledig ❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0