6 Mars

Idag hade jag verkligen hellre velat stanna kvar i sängen, det är kallt, jag är trött och vi hade bara tradiga rostmackor hemma att äta till frukost. Saknar mina Digistive!

Just nu sitter jag i bilen på personalparkeringen på jobb, vill inte riktigt gå ut.. 
Men jag får väl trotsa kylan, jag jobbar ju dock bara till 2! 
Sen ska jag raka vägen till dagis för att hämta min favorit, det är det bästa, att hämta honom :) 

I veckan har jag och dom andra snygga mammorna planerat play och kaffedate på fredag, till jag kom på att det faktiskt är min födelsedag.. Alltså, hur kunde jag glömma det? Det brukade ju vara årets viktigaste dag och när jag va yngre räknade jag ner dagarna till dess.
Jaja, som sagt, jag kan inte hålla reda på allt ;)

Igår va jag förresten på klädparty, me&i tror jag att märket hette, det va väl sådär, där fanns såklart en del söta kläder men mest till flickor, som vanligt.
Till Liam köpte jag däremot en tröja, eller body, där fanns inga fina tröjor även om jag tycker det är på gränsen att använd body nu, fast det får funka ett tag till.
Ett par matchande byxor och en mössa, han kommer bli så fin så :) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0