8 Mars

Denna dagen kan nog klassas som årets finaste dag, och här sitter jag inne i vardagsrummet med gardinerna fördragna, Liam sover middag och han är inne på sin tredje timme.
Han mår sådär idag, va trött och hysteriskt ledsen och vägrade ligga still för att kunna somna, till slut fick jag vagga mig själv lite lugnt medan han somnade i min famn.
Efter det somnade jag själv som ett litet barn här på soffan, det va skönt men jag förstår absolut inte var denna tröttheten kom ifrån.

Jag vill ut men ändå inte, jag orkar inte.
Och jag vill göra fint på balkongen, så fint det nu går att göra efter att stormen krossade allt vi hade där ute.. 
Jag längtar till nästa vecka och så längtar jag efter min energi.

Nu ska jag laga mat och så småningom vaknar nog lilleman, då hoppas jag på att vi båda är hyfsat pigga och glada :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0