9 Mars

Jaha.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Vädret har varit bra i två dagar men vi har inte fått någon chans att njuta av det så som vi vill! 
Liam är hängig och febrig men ändå blir han så uttråkad och rastlös när vi bara är hemma, han trotsar som aldrig förr!
Ovanpå allt detta så fick jag ryggskott eller vad det heter innan idag också, samtidigt som jag lyfte bort Liam från kattlådan så small det till :/
Svårast är det att bära Liam, han vill så gärna va i min famn hela tiden, speciellt nu när han är sjuk. Det gör så ooooont!
Känner mig som kokvinnan, ouff! Tack och lov att jag har tagit semester imorgon. 

Jag har många planer inför denna veckan så jag hoppas att feber och ryggskott snart lämnar vårt hem så vi kan roa oss igen :) 

Tur att jag har tvn att underhålla mig med nu när Liam sover, för Johannes är såklart iväg o meckar motorcykel.. 
Vi har en del att planera och fixa med inför sommaren och det tänkte vi börja med idag, så jag hoppas att han snart kommer hem igen! 
Annars måste jag hitta en ny kompis som inte har barn och som gärna kommer hem till mig på kvällarna och underhåller mig när Hannes är ute och ränner ;) 

Nä, liggläge i väntan på en bättre ryggdag imorgon.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0