90.03.07 03.03 på natten och 3e barnet 🎈

Oh gud vad alla är hurtiga! Jag är lite avis på alla andras energiförråd.
Själv så står jag här hemma och äter japp medan jag slänger ihop en tårta.. 
Sen lär jag väl va helt slut, eller möjligtvis skylla på tråkigt väder för att slippa gå ut på min planerade pw!
Vi får se hehe

Idag är det min födelsedag. Grattis till mig själv! 
Jag visste det redan innan men idag fick jag bekräftat att jag faktiskt har väldens bästa familj, som vet exakt hur man gör mig glad.
Vad jag kommer få i present kan ni kanske få se nästa vecka, eller möjligtvis lite längre fram :) 

Som vanligt är jag lite rastlös, tårtan är färdig och både Hannes och Liam sover middag så jag kan inte väsnas för mycket, så jag har passat på att rymma undan sånt som inte låter, har köpt en ny lampskärm idag så jag äntligen kunde byta ut julstjärnan jag har haft i sovrummet.. Snacka om att alldrig bli färdig till något, men med 100 bollar i luften och begränsat med pengar så går det som det går. Och nej, lampskärmen kostade bara 100kr så det handlar inte om pengar, utan om minnet! 

Nu ska jag bara hitta en blomma eller växt att ha i fönsterkarmen också. Kanske nu, ja! 

Fast först ska jag bädda sängen och sjunga happy birthday till mig själv, man får ju ställa upp när det bara är jag och Babbsan som är vakna :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0