Babba hemma

Igår va en bra dag, väldigt bra!
Jag jobbar till stängning 1 dag i månaden och självklart skulle det va just igår.
I alla fall, igår när vi slutade såg jag att jag hade massor med missade samtal från några olika nummer jag inte kände igen, dom hade även skickat ett sms och i det smset va där en bild på min älskade Babbsan!!
Jaaaaaa! Dom hade tagit in henne till sig efter att hon kommit fram till en snäll tjej som stått i sin trädgård och rökat, hon ville inte lämna henne så tjejen tog in henne för hon tyckte det verkade konstigt, i babbsans halsband hittade hon mitt nummer så jag körde rally från jobb för att hämta hem vår saknade katt ❤️
Hon blev ÖVERLYCKLIG när vi kom hem, sprang till sin mat, sitt vatten, kissade direkt i sin kisslåda och stök sig mot både mig Hannes och Tyson.
Hon luktade som en soptip och såg ut som en uteliggare, men fortfarande världens finaste katt! 
Liam blev också super glad när han såg henne imorse, dock så har han inte riktigt förstått hela grejen, för så fort vi kommer ut börjar han kalla "Babba, babba, tsssss tssss" haha 

Ja, det jag ville ha sagt är att Babbsan är hemma igen, hel, ren och överlycklig :) 

Bilden jag fick, såklart va det Babba

BFF 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0