16 Maj

Dagen blev bra trots att vi inte hade några planer!
Gubben körde direkt till sin pappa efter jobb och läkarbesök så jag hade förväntat mig att vara ensam med Liam hela dagen.
Men när vi åt frukost så ringde Chanel och ville så gärna komma, sagt och gjort, dom har varit här hela dagen, vi hann också med en sväng till hembygdsparken.

Som vanligt behövde jag vila när lilleman sov middag, men endast fem minuter funkade det, för sen kom det in "en jääääättte stor biiiii" och Chanel hoppade runder i soffan och skrek, super rädd att den skulle komma mot henne. Hehe.

Inatt kommer mamma hem igen, ääääntligen! Även om vi inte träffas varje dag så pratar vi i telefon minst tre gånger om dagen, vi har så mycket att prata om! 
Hon ringde dock en gång i tisdags, men det va bara för att höra hur saker och ting hade gått.
Och idag ringde hon, och började med att fråga hur vi hade det och sånt, för att det skulle låta bra liksom, sen frågade hon om en sak som hänt i Höganäs.. Hon och Mia = hänt extra, kan döpa om dom till schimodas eller hur det nu stavas! 
Ja sen när dom fått reda på vad dom ville så sa hon 
- ja, men det blir så dyrt att prata i telefonen, vi ses imorgon istället!
Nyfiken i en strut! 
Alltså ni förstår inte, dom två brukar ta en "K i H" .. Det står för "koll i Höganäs" Hahahah då sitter dom i bilen och kör runt och ser ifall det händer något spännande xD
Det inte dom två vet, vet ingen ;) 

Nä, nu tänker jag hålla kväll! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0