18 Maj

Idag har Johannes och jag årsdag, tänk vad åren går fort och tänk vilken tur jag haft som fått den bästa jag kunde tänka mig ❤️
Och dessutom fått världens finaste son tillsammans med honom. 

Vi har egentligen inte firat dagen precis, umgåtts och varit på lite olika ärenden bl.a. IKEA, där jag ääääntligen köpte en ny potta till Liam! 
Tänk att det skulle ta sån tid och fy vad nöjd jag blev!
Den gamla pottan som är köpt på City Gross får han knappt plats i.. Han kissar så duktigt så men eftersom han inte får plats riktigt så hamnar kisset på golvet, känns liksom knappt lönt!
Men nu så, nu ska här pott tränas :) 

Ikväll har jag lyckats hålla mig vaken så jag kan se en film som började 9, men så klart började nyheterna nu, blir man trött eller? 
Jaja, än sålänge känner jag mig hyfsat pigg :)

Min lediga helg börjar ta slut, vilket är lite tråkigt.. Men nu är det inte många veckor kvar till semestern börjar, Yeey! Får trösta mig med det, och att jag har bra tider så jag får mycket tid tillsammans med min lilla älskling ändå!

  









Kommentarer
Sarah Norring

Gud vad han är lik dig Denice. Lika fina båda två. Puss på er. ❤️❤️

2014-05-20 @ 11:36:27
URL: http://sarahlizettenorring.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0