20 Maj

Imorse vaknade Liam 06, usch o fy vad det va tungt att gå upp en timme tidigare än vanligt. 
Kom dessutom upp till en liten surpuppa, arg va han och hunden fick definitivt INTE sitta i mammas knä.
Men ett tag efter att Johannes gått till jobb så vände det och han blev den glada skiten han alltid annars är :) 

Efter frukosten gick vi till ICA för att handla till maten och hämta ett paket med Liams nya gummistövlar.. 
Tänk att man kan ha för knubbiga små ben för alla vanliga stövlar, men tur som jag hade hittade jag ett par bra och fina på nätet, jag beställde dom i storlek 22 för att han ska kunna ha dom hela sommaren för nu tycker jag han har haft 21 länge nog och fötterna lär väl börja växa dom också snart :) 
Däremot så vet jag inte om jag tycker dom är alldeles för stora eller inte, han själv tyckte om dom och hade dom på sig ända tills det va dags för vilan. 
Får rådfråga lite med mamma i eftermiddag. 

Nu har jag tryckt i mig en skål jordgubbar efter att ha vilat middag så snart ska jag börja på maten innan gubben är hemma igen. Köttbullar, potatis och brunsås! 
Det går alltid hem, mmm! 


Liam tycker det är jätte kul att leka med mitt hår och han älskar när jag inte har det uppsatt, han vill helst av allt att jag ska kittla honom i ansiktet med det helst hela tiden ❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0