23 Maj

I sån här värme kvittar det hur mycket man städar, tvättar och duschar. 
Allt känns lika smutsigt och äckligt ändå! 
Ja, jag har längtat efter värmen, men jag skulle ljuga om jag inte säger att det va med glädje jag hörde det mullra precis. 

Liam har fått sig ett bad, jag har duschat och alla sängkläder är tvättade och bytta, allt i ett försök att göra vårt hem en aning fräschare..

Liams händer har blivit bruna också, så himla gulligt!
När jag tar av honom tröjan så är hans armar alldeles super bleka medans händerna är så knubbigt och bruna, min sötnos <3
För någon dag sen fick han sitt första skoskav, av foppatofflorna?! 
Stackarn gick och haltade när jag upptäckte det. Som tur är så är där en öppning på hans sandaler vid hälen precis så såret får luft och Liam slipper ha ont när han har skor på sig. 

Nu kom regnet också. Mig gör det inget, jag ska jobba i helgen :) 
Och på söndag är det morsdag men jag fick min present redan idag, min gubbe är ingen baddare på att hålla hemligheter och just idag gjorde det mig glad, ett par nya super snabba gymnastikskor, sooom jag ska ut och gå nu! 
Dom gamla hade hål vid tårna, och lite överallt! Trots det har jag använt dom, är det favoriterna så är det, men nu har jag nya! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0