25 Maj

Min andra morsdag, och jag känner mig mer älskad än någonsin <3

Trots att jag har jobbat största delen av Liams vakna tid så har jag haft en bra dag, eller från 17 och framåt då jag fick åka hem! 
Köpte en super fin blomma till mamma också, bara för att hon är hon.
Körde rally hem till mina föräldrar där resten av familjen var och hade grillat.
Massa kramar och pussar fick jag av Liam, min fina kille.
Åt lite rester och sen körde vi hem, tvättade av huliganen allt smuts från dagens bus och nu ligger han i sängen sen en timme tillbaka och snackar skit med sig själv. 
Under tiden så har jag och Johannes skiftats om att gå till stadshuset för att rösta, så nu är det gjort också.
Jag ringde till min förvirrade syster för att påminna henne om att rösta, "oj, är det idag" ja, alltså, hur kan man missa det? 
I alla fall så tyckte jag att folkomröstningen om hamnen va viktigare än EU-valet, det är ett tecken på att man är en ingrodd höganäsare ;) 

Nu har jag doppat rumpan i soffan och käkar lite Noblesse, min gubbe har precis betalt alla räkningar så nu är det bara slappe som står på schemat!

Imorgon är det planeringsdag på dagis så vi får pussla med våra tider.
Jag börjar 15 och Johannes slutar 15, så min mamma får snällt ställa upp som barnvakt i 45 minuter, men det gör hon så gärna så, som hon själv sa! 
Hade hon själv fått bestämma så hade hon inte velat jobba alls utan bara va hemma och kunna ta hand om sina barnbarn hela dagarna :) 
Men o andra sidan, vem vill jobba egentligen? ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0