29 Maj

Sommaren är väl så gott som här, och då märker man ofta hur mycket mindre inlägg det blir på olika bloggar man följer. Även på min. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. 
Livet rullar liksom på som det ska, dagis funkar fint, potträningen går över förväntan & jag är hungrig och trött, frågor på det? Johannes jobbar som vanligt och än så länge går det bra och hans kropp hänger med. 

Vi har varit en snabbis på väla idag och jag passade på att ta en dropp in tid hos frissan, herregud vad det va längesen! 
Så nu har 70% av min frilla klippts av, vilken hög med hår det blev, och inte en endaste liten sekund av ångest hade jag! 
Lilleman skulle få ett par skor men vi hittade inga fina, så det fick bli souvlaki-lunch istället, trots det så är jag hungrig igen...... 
Snart kommer min favvo syster hit, fast just det, jag har ju bara en syster ;) heheh
Vi ska gå ner och kika på det nyöppnade Jysk och sen prega huet fullt med kakor. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0