30 Maj

Jag känner mig ovanligt pigg och rastlös idag, så just nu sitter jag i soffan och har tråkigt medan min gubbe är ute och ränner och min bebis ligger och sover. 

Idag har vi hängt med mormor hela dagen, lattjolajban.
Först väla för att ordna lite saker till både mamma och oss och sen körde vi raka vägen hem till dom där vi har suttit ute i trädgården i stort sett hela dagen, tills Hannes hämtade oss för att vi skulle handla lite till maten. 
På den stunden jag va ute idag har jag bränt mig i solen, ja det är sant! 
Det märks verkligen att jag inte har varit i solen speciellt mycket dom senaste två åren.
Och dom senaste veckorna har jag fått utslag som löst av varandra, först på ena boppen sen på båda fötterna och nu på hela bröstkorgen och kliar gör det, jag blir galen! 
Och så blir det värre i solen av solen och värmen, blö! 
Men Hannes hittade en Aloe Vera gel som tydligen skulle va bra mot sånt, inte för att jag vet vad det är jag fått, men det är värt att prova ;) 

Trots att jag och mamma tog en långpromenad med hundarna idag så gav jag mig iväg till Lerberget för att hämta hem min cykel som sovit över där i ett par veckor ;) 
Jag ringde till pappa och sa att jag skulle komma och hämta den "JA!!!" Sa han då, Hahah vadå ovälkommen cykelgäst. 
Fast den har stått i hans motorcykel förråd, och då kaaaan det ju hända att den repar hans ögonsten. 
Nu är han nöjd i alla fall! 

Så ja, jag skulle komma fram till att jag känner mig väldigt hurtig idag, dock inte smalare, men jag siktar in mig på beach 2015 istället :) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0