6 Maj

Tio över sex satt Liam i min famn och lekte med en bil och en motorcykel, efter en stund gav han mig leksakerna och sträckte sig efter snutten, slängde sig om halsen på mig och sa nanna..
Åh mitt mamma hjärta smälter, inte kunde jag säga nej så vi gick till köket och gjorde välling, han somnade gott nästan direkt.
Idag har vi varit hos mina föräldrar, det va bara mormor och morbror hemma så dom har lekt hela dagen, lattjolajban :) 

Nu har jag slängt i mig kvällsmat, filmjölk med överdrivet mycket banan och jordgubbar i, satt precis där det skulle! 
Och snart kommer Hannes hem med fanta.. Varför är jag sugen på fanta? Det såg gott ut på en bild jag såg innan, så jag får väl prova på det hehe.

En ledig dag till imorgon och då hade jag tänkt klippa till frillan lite.. Fast mina planer går sällan i lås så vi får se hur det blir med det!
Tycker solen och värmen kan komma tillbaka igen, så mycket roligare om dagarna när man kan va ute och leka. 

Liam ville prova mina mjuka strumpor, det blev knästrumpor på honom, och fint tyckte han att det va! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0