9 Maj

Liam sover middag och här sitter jag nerbäddad under en filt i soffan med sjunde himlen på tvn, en tidning i näven och en påse sura nappar bredvid mig, är det fredag så är det! 
En jobbhelg väntar så jag passar på att njuta extra mycket av att vara ledig idag. 
Tror jag ska blunda ett tag också, trött som bara den.

Jag och Hannes bestämde att vi skulle äta tacos ikväll när Liam lagt sig, sån riktig fredags middag.
Innan han gick till jobb så sa han, "men glöm inte att äta något under dagen också" .. Alltså, skojar du? Jag, glömma äta? Näe, den risken finns inte.

Och jag har glömt berätta för er om Bobbi, han heter numera Malte och bor inte hos oss längre. 
Tyson accepterade inte honom och högg så fort vi inte var i närheten, det va kul i början men inte när han insåg att han faktiskt skulle stanna här, sova hos hans mamma, bita i hans ben, försöka dia hans snoppe, leka med hans leksaker och sova i hand hundsäng.
Det blev nog för mycket för min lilla Tyson, så vi tog beslutet att han fick flytta till ett annat hem där han inte riskerade att få huvudet avslitet av en irriterad hund. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0