13 November

Jag sitter på parkeringen på jobb och saknar den där lilla extra energin som behövs för att ta mig ut ur bilen. 
Känner mig väldigt opeppad att jobba!

Dock så har jag sovit betydligt mycket bättre inatt än natten innan, jag har bara vaknat ett par gånger, bara fått näsblod en gång och bara vaknat av täppt näsa en gång, det kan nästan klassas som lyx. 

Vaknade en gång av att Liam skrek skit högt två gånger, inte ledset eller så utan bara skrek.
Jag blev skiträdd och trots att han blev tyst efter så va jag tvungen att gå in till honom och kolla, men där låg han och snarkade som vanligt.
Han är pappa upp i dagen när han sover, dom snurrar runt som en tornado, snarkar, pratar och svettas.. Så charmigt ☺️
Tur att jag ser ut som en prinsessa (eller snarare val) när jag sover.
Snarkar alldeles lagom mycket, men under dessa förkylningsveckorna har jag vaknat oräkneliga gånger av att Johannes skäller på mig, tydligen så snarkar jag honom rätt i huet 

Mohahaha

Payback is a bitch ;) 

Okej, jag börjar jobba snart, kanske dags att ändå ta mig ut ur bilen! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0