2 November

Idag tittar vi på söndagsfilm, Bang Bang you're dead tror jag att den heter.
Vilken hemsk film, och vad elaka folk kan va mot varandra. 
Nu är det iof bara en film, men såna människor finns i verkligheten.

Johannes mamma kom utanför och avbröt så vi fick pausa filmen och Johannes gick ut. Mitt i det spännande.
Då passar det bra att blogga! 

Resten av söndagen har också varit slappe, vi känner oss piggare alla tre men energin är inte på topp efter denna förkylningsveckan! 
Liam har varit feberfri ett par dagar så imorgon blir det dagis igen, lite snuvig men det är alla mer eller mindre hela denna årstiden.
Vårt största problem just nu är hans mage som inte vill samarbeta, så idag har vi börjat med en laktosfri kost och hoppas på underverk :) 
Johannes nya jobb börjar imorgon och som det verkar just nu så är han ganska peppad, skönt för honom med ett nytt ställe att gå till.
Slippa oärliga människor, svarta pengar, undre världen och massa bråk.
Nu ser vi framåt! 

50 dagar till BF, jag längtar som en liten galning och tänker hela tiden så skönt det ska bli att få tillbaka min vanliga energi och humör.
Man glömmer snabbt hur det är att ha en liten bebis hemma, man kan ju faktiskt vara otroligt trött utan att va gravid också ;) 
Men nu vill jag bara mest av allt få träffa vårt andra mirakel och presentera storebror, undra hur han kommer reagera. 
Han är en kärleksfull prick så jag hoppas och tror att han kommer va det mot bebisen också ❤️

Fast, bebisen i teletubbies, ni vet den i solen, den tycker han inte om!
Varje gång den dyker upp i rutan vilket är ganska ofta skriker Liam sluta till tvn, och så pekar han med sina söta små fingrar.
Neeeej sluta sluta sluta sluta.. Ända tills den försvinner igen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0