20 November

Liam vill inte sova middag idag och för en gångskull känner jag mig lite glad över det, betyder det att han känner sig piggare igen? 
Hoppas hoppas hoppas!

Nu är vi trötta på alvedon, termometer, nässpray, lacktulos, microlax, movicol, klyx och ventolin..
Nu vill vi också njuta av hösten, den kommande vintern och slutet på graviditeten.
Vill ha ork och lust till att fixa iordning här hemma innan det är dags för BF, det är ju trots allt bara några veckor kvar. 
Inte ens BB väskan är packad, har inte ens kommit så långt som att planera vad som ska finnas i den. 
Trodde dock att vi hade massor av bebiskläder i källaren, men kan bara hitta ca 5 plag.. Var är allt annat? 
Får bli en shoppingdag snart i alla fall, jag som inte ville köpa massa neutrala tråkiga kläder. 
Men jag kan ha tur att hitta något sött ändå :) 

Just idag känns det som att det är en pojke som ligger i min mage, nästan alla som gissar säger flicka, så jag går emot strömmen.
Hur kan alla veta att det är en flicka liksom? Konstigt, eftersom nästan ingen av dom som säger det känner varandra. 
Imorgon känns det säkert som en flicka haha

Dessutom så har jag nästan slutat va nyfiken nu, det är liksom vad det är. 
Det enda som spelar någon roll är att den är friskt och lever! 

MEN, om vi mot förmodan bestämmer oss för att skaffa en bebis till i framtiden så ska det minsann kollas upp vilket kön det är ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0