27 November

Idag har jag jobbat min sista dag denna graviditeten, det är så otroligt skönt att veta att jag slipper stressa iväg och jag slipper dra på mig dom trånga och obekväma kläderna. 
Flera storlekar för stora för mig va dom innan, medan jag nu har lyckats dra i sönder dom både här och där! Haha, och jag som tycker att det är konstigt att många frågar mig om jag har mer än en bebis i magen xD

Liam har varit på dagis i två dagar nu efter ännu ett långt uppehåll och han har haft super kul, pysslat och lekt massor och han har varit så glad och busig när jag hämtat honom.
Jag sa åt honom att säga hejdå till alla sina kompisar när vi gick därifrån idag 
"Hejjå koopmpiiiiis" skrek han, haha söte! 


Imorgon vill mamma att vi ska "fira" min semester, hon vill bjuda på mat och kvällsmys och så vill hon att Liam ska sova över där, bara för att det va så längesen och för att han ska kunna vänja sig nu innan han ska va där medan jag och Hannes är på förlossningen. 
Egentligen använder hon bara det som en ursäkt för att få ha honom där, jag delar inte så gärna med mig av min lilla trollunge, men jag blir väl så illa tvungen nu ;) 

Nu känner jag att jag ska orka och hinna få iordning här hemma, kanske till och med ska börja förbereda BB väskan.
Nässpray och lypsyl, sen är jag nog nöjd! 

Annars idag har jag fortsatt med mitt julpynt, höggravid och trött så får man ta lite i taget, det går dessutom inte så fort när Liam så hemskt gärna vill hjälpa till. Men fint blir det! 
Stjärnorna i fönstrena gillar jag inte, dom är fula och jag lovade mig själv att köpa nya till detta året, men det har jag ju såklart glömt bort så nu satt jag upp dom gamla fula stjärnorna igen.
Får se om jag tänker på att köpa nya en dag, eller om jag står ut detta året också, Liam tycker i alla fall att dom är jätte fina, han är den som sköter tändning och släckning här hemma.
När han skulle gå och lägga sig bad jag honom släcka den som står i hans fönster, det slutade med att han sprang runder här hemma och släckte allt han kom åt hehe 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0