6 November

Precis hemkommen efter att ha lämnat Liam på dagis för första gången på nästan 3 veckor.
Han va en liten glader på vägen dit, och pratade mest bara om Mimmi (Minna), han har nog saknat sin kompis. 
Men när det va dags att säga hejdå så hängde ledsenläppen lite, jag trodde det skulle bli svårt att lämna honom då.
Men efter lite pussar och kramar så fick han snutten och gick till fröken som satt på huk med utsträckta armar, och följde snällt med henne in :) 

Vi pratade lite om hans mage och med tanke på paniken han får så har jag sagt att dom ska ringa så fort det är något, så just nu känns det ok! 
Just för att han va så glad för att få gå till dagis imorse :) 

Nu sitter jag som en padda i soffan och bara njuter av att kunna kolla på tvn utan att behöva se på teletubbies.
Dom är söta, men bara till en viss gräns xD 
Jag passar på, för sen är det jobb hela eftermiddagen/kvällen..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0